Personal

Emma Svedberg - VD
Tjoho! Jag heter Emma och är VD för vårat företag Hold On-UF. Det är jag som ser till att mina arbetskamrater gör sitt jobb och jag kommer med nya idéer samt styr och ställer. Jag är 17 år och bor i Jönköping. På fritiden tränar jag, umgås med vänner och shoppar.



Emma Siljehult - Ekonomiansvarig
Hej! Jag heter Emma och det är jag som är ekonomiansvarig i Hold On-Uf. Det är till mig alla beställningar går och det är jag som skickar alla fakturor och ja, sköter det ekonomiska helt enkelt. Jag är 19 år och bor i Jönköping, på fritiden jobbar jag på Willys A6 och är kontaktperson. Annars är jag med mina vänner eller beställer kläder. Haha. Lite kort och gott, men välkommen till oss! 



Hanna Bergman - Marknadsföringsansvarig
Hej på er! Mitt namn är Hanna och det är jag som har hand om marknadsföringen här i vårt UF företag. Det är alltså min uppgift att se till att folk vet att vi finns och vad vi har att erbjuda! Jag är 17 år och även jag bor i Jönköping. På fritiden är jag mycket med mina vänner och tillbringar också väldigt mycket tid i stallet.



Linus Hägglund - Produktansvarig
Hej! Jag heter Linus och jag är produkt ansvarig i Hold On-UF. Om det är så att produkten ni köpt krånglar så ska ni höra av er till mig så löser vi detta. Lite information om mig då: Jag är 17 år och bor i Jönköping, på fritiden så brukar jag vara med kompisar och kolla på fotboll. Men så fort det kommer snö så är det skidor som gäller. Hoppas ni fick en liten uppfattning om vem jag är. Tack och välkommen!



Otto Arvidsson - Inköpsansvarig
Hallå där! Jag heter Otto och jag är inköpsansvarig i Hold On- UF. Det är jag som letar upp material till den produkten som vi ska göra.Om mig, jag är 17 år och bor sydöstra Småland i en liten by som heter Järnforsen men går i skolan i Jönköping. På fritiden tycker jag om att vistas i naturen och när det finns snö att åka snowboard, och mycket mycket mer.  Det var lite snabbt om mig. Nu tappar ni inte vantarna va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback